Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2012 16:19 - В чест на моят Бог аз пия Честност
Автор: alhimik1 Категория: Поезия   
Прочетен: 7439 Коментари: 24 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Аз пия от устни на Богини
капки девствена роса
Аз пия снежни водопади
топли майчини сълзи
Аз пия Кръст от Вяра
Всевечен кръговрат
Белоснежен брод към Теб, мили Боже
Понякога, прости ми...
руска водка пия, но само с доматен сок;)
НО не пия кафе ерзац
и сляпа графомания
в световете на Суета сует
Но не пия пошлост
конюнктура и халтура,
а Мементо Мори пия, то е есть...
---
В глобален измислен от Дяволи рогати
и сбъркан Свят (на три пъти)
простете...
В чест на моят Бог аз пия Честност
(добре забравен текст, нали...)
и бохемска сладост на Духа
от Вечност


01.юни.2012





Гласувай:
24


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. yotovava - Да ти е сладко, Док,
09.06.2012 16:40
наздраве и за много :)))))!

Валя
цитирай
2. mariniki - прегръщам те, Никола...
09.06.2012 16:46
за светлата ти душа...
сърдечно..
цитирай
3. mariniki - прегръщам те, Никола...
09.06.2012 16:49
за светлата ти душа...
най-сърдечно..
цитирай
4. mt46 - Поздрав, Док!
09.06.2012 16:51
И благословено да е питието ти!... :)
цитирай
5. анонимен - Здрасти,Док:))))
09.06.2012 22:28
Да знаеш,че имаш уникален изказ,не те лаская,просто винаги
все едно потъвам в друг свят,далечен,далечен от нашия,земен и грешен...
Поздрави горещи от още по-гореща София:)))
цитирай
6. alhimik1 - И за много да бъде за сродните души!
10.06.2012 08:47
yotovava написа:
наздраве и за много :)))))!

Валя


Наздраве, Вале! И хубав ден с детенце :))
цитирай
7. alhimik1 - И аз те прегръщам, Магдалена...
10.06.2012 08:49
mariniki написа:
за светлата ти душа...
сърдечно..


Две светли души ще се търсят помежду човечност...
цитирай
8. alhimik1 - Аз пия от устни на богини...
10.06.2012 08:50
mariniki написа:
за светлата ти душа...
най-сърдечно..


Хубав ден, мила моя...с обич...знаеш
цитирай
9. alhimik1 - наистина, Марин, благословено да е питието Ни, приятелю!
10.06.2012 08:52
mt46 написа:
И благословено да е питието ти!... :)


Радвам ти се , поете и сродна ДУшо...:)
цитирай
10. alhimik1 - Не ме ласкаеш, мило дете, просто имаш сетивата да усетиш онова което той ни диктува, наказаните с божествена лудост...
10.06.2012 08:58
hloris написа:
Да знаеш,че имаш уникален изказ,не те лаская,просто винаги
все едно потъвам в друг свят,далечен,далечен от нашия,земен и грешен...
Поздрави горещи от още по-гореща София:)))


позволшх си в заглавието, Лори, да перифразирам Диоген Лаерций, писал за ПлАтон и неговите "Диалози"...там, Широкочелият, казва ... "ако Омир не беше докоснат от божествена лудост, нямаше да знаем за "Илиада" и "Одисея"...

Сега, с добро ти утро, ти изпращам като въздушна целувка прохладен "брийз ди маре варнаре"...цуннн :))
цитирай
11. elineli - До дъно, Док :)
10.06.2012 13:22
Само смъртните осъзнават шанса си да са щастливи. Тук. :)
цитирай
12. kalin8 - Привет, Док!
10.06.2012 16:53
Над всичко е...
В Вашей чести'!
Салют!!!
Б.
цитирай
13. alhimik1 - Так точно, елинели...так точно (
10.06.2012 20:26
elineli написа:
Само смъртните осъзнават шанса си да са щастливи. Тук. :)


Тук и сега...:)))

Благодаря за гостуването!
Док
цитирай
14. alhimik1 - До дна, господа оффицерьй! До дна...
10.06.2012 20:32
kalin8 написа:
Над всичко е...
В Вашей чести'!
Салют!!!
Б.


Спасибо, друг мой Борис! Да послушаме песента от "Бялото слънце на пустинята"...
http://youtu.be/tQaxLGRCaRE
Док
цитирай
15. makont - Блажен, който минал през този кръговрат,
11.06.2012 17:01
стигне до свещенното питие "честност". Нещо като елексир за душата. Хубав стих. Усмихната седмица!
цитирай
16. alhimik1 - Здравей, маконт! Страхотно силен коментар...трогнат!
11.06.2012 20:08
makont написа:
стигне до свещенното питие "честност". Нещо като елексир за душата. Хубав стих. Усмихната седмица!


Усмихнати, добри и светли дни пред нас, маконт!
Док виконт")
))))))))
цитирай
17. topsyturvy - В_т_ечност Честност
12.06.2012 07:36
човечността на стиха пари, като медуза :).
На екс, за Бохема!
цитирай
18. alhimik1 - На екс, мила, за човечността!
12.06.2012 10:39
topsyturvy написа:
човечността на стиха пари, като медуза :).
На екс, за Бохема!


!!! човечност...честност...вечност Благодаря ти за коменара

Хубав ден, топстърви! Благодаря ти, аз, бохемата хе
Никос
цитирай
19. tanyaivanova - Сервитъорът на времето ми поднесе ...
15.06.2012 07:59
Сервитъорът на времето ми поднесе чаши.
Бяха пълни със несбъднати мечти.
Отпих от едната макар леко уплашена
и усетих как сърцето в мен трепти.

В чашите мечтите силно се вълнуваха.
Пламенно крещяха: "Xей, пийни от мен!"
Чудех се къде съм, не сънувах ли?
Cякаш, че не беше нито нощ, ни ден.

Във една шампанско, ех, купон ще става,
Туй ще да е, мисля, само младостта.
Тя е като него лудост и забава,
бързо исфирясва идва зрелостта.

Във другата чаша бе червено вино.
Брей, на ум си викам, ето любовта.
Тя така упива сладка и горчива.
Боря махмурлука с зелева чорба.

Зелевата трябва пък да са парите.
И много да пиеш, все остава жад.
Или ще работиш, или ще си хищник.
Все ще ги желаеш, пфу, че мръсна гад.

След черпня богата трябва ми айряна.
Бързо освежава като мъдростта.
Нея ще посрещна тъжна и засмяна,
седнала на прага на старостта.

И накрая дойде реда на водата.
Тя преди смъртта е моята мечта.
Светъл символ тя е на чистотата
на чистотата на съвестта.



цитирай
20. alhimik1 - Ами...така си еТаня... от много чаши пием...докато намерим истинското питие!
15.06.2012 12:43
tanyaivanova написа:
Сервитъорът на времето ми поднесе чаши.
Бяха пълни със несбъднати мечти.
Отпих от едната макар леко уплашена
и усетих как сърцето в мен трепти.

В чашите мечтите силно се вълнуваха.
Пламенно крещяха: "Xей, пийни от мен!"
Чудех се къде съм, не сънувах ли?
Cякаш, че не беше нито нощ, ни ден.

Във една шампанско, ех, купон ще става,
Туй ще да е, мисля, само младостта.
Тя е като него лудост и забава,
бързо исфирясва идва зрелостта.

Във другата чаша бе червено вино.
Брей, на ум си викам, ето любовта.
Тя така упива сладка и горчива.
Боря махмурлука с зелева чорба.

Зелевата трябва пък да са парите.
И много да пиеш, все остава жад.
Или ще работиш, или ще си хищник.
Все ще ги желаеш, пфу, че мръсна гад.

След черпня богата трябва ми айряна.
Бързо освежава като мъдростта.
Нея ще посрещна тъжна и засмяна,
седнала на прага на старостта.

И накрая дойде реда на водата.
Тя преди смъртта е моята мечта.
Светъл символ тя е на чистотата
на чистотата на съвестта.




Бистра водица...мирна главица хех
цитирай
21. chergligan - Господа офицеры, медсестры и вся ...
15.06.2012 12:55
Господа офицеры, медсестры и вся остальная сволочь, до дна!
Наливай еще раз, Док!
цитирай
22. alhimik1 - До дна, Коста...и давай встретимся под столу, браточек!
15.06.2012 14:53
chergligan написа:
Господа офицеры, медсестры и вся остальная сволочь, до дна!
Наливай еще раз, Док!


Светли дни пред нас, далечний приятелю!
Никос :)))
цитирай
23. vladun - налей и на мен един водопад, Никос, ...
19.06.2012 21:35
налей и на мен един водопад, Никос, да пием наздраве, Болярино!
цитирай
24. alhimik1 - Наливам ти , Владунии...белоснежен водопад, приятелю далечний, и уважаваний от мен, поете! Поете!
19.06.2012 23:42
vladun написа:
налей и на мен един водопад, Никос, да пием наздраве, Болярино!


Трогнат съм...и от коментара ти...и от това че ми гостува такава добра душа..()
Док(
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alhimik1
Категория: Поезия
Прочетен: 764713
Постинги: 273
Коментари: 1671
Гласове: 7831
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930