Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2010 19:23 - защото всичко се повтаря
Автор: alhimik1 Категория: Поезия   
Прочетен: 1513 Коментари: 6 Гласове:
5

Последна промяна: 12.09.2010 13:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
да, някога в любовните игри
бях твърд горещ и еротичен
сладострастен шепот и дихание
на принц приказно облечен
премерил златните пантофки
на триста тридесет и три жени
само пепеляшки
и не от нашите земи ;)

бях въздух и вода аз бях елея
бях дивия неукротим и необятен
невероятен необясним за мен самия
непревземаем като китайската стена народ
----
сега в ранената си късна мъжка есен
след редките и странни мигове
на еструсен екстаз
се виждам,
Боже мой,
с а т и р нещастен
пропилял и своите и чуждите мечти
----
Да, кръстът е тежък и всичко се повтаря
взел дал съм, пътниче към Рая,
но може и към Ада...;)

Душа изгубена и търсеща се във безкрая

Защото всичко се повтаря защото всичко се повтаря


Никола Анков
Варна
30.8.2010




Гласувай:
5


Вълнообразно


Спечели и ти от своя блог!
1. ufff - Честит рожден ден, Доки!
09.09.2010 21:10
С малко закъснение, но от все сърце!
Здраве и късмет, а от всичко друго в умерено прекалени дози!
Наздраве!
цитирай
2. smile999 - И спуснат по надежди чакани макар ...
09.09.2010 22:02
И спуснат по надежди чакани
макар и влажен, без остатък
ще подложиш устни във очакване,
но само тук, а не оттатък!
Преминал моста на мечтите
ще стигнеш до мечтаните наслади,
потънал неусетно във очите ми
събрали всички звездопади.
И жаден, жадно ще ме пиеш
на малки глъдки, безконечно,
с диханието си ще ме покриеш -
вълшебен миг от свята вечност.
цитирай
3. alhimik1 - Наздраве, Уффф/инка/, наздраве...батювото хи хи
10.09.2010 13:19
Благодаря ти от цялата си душа, мило момиче! ()
п.п.
Оправи ли си програмата за вечерния бал на есенните ни изгърбени надежди....
цитирай
4. alhimik1 - Видя ли до къде води взаимното "оплождане"...поетично, разбира се!:))
10.09.2010 13:22
"И спуснат по надежди чакани
макар и влажен, без остатък
ще подложиш устни във очакване,
но само тук, а не оттатък!
Преминал моста на мечтите
ще стигнеш до мечтаните наслади,
потънал неусетно във очите ми
събрали всички звездопади.
И жаден, жадно ще ме пиеш
на малки глъдки, безконечно,
с диханието си ще ме покриеш -
вълшебен миг от свята вечност."

Прекрасно е...еротично е...виртуално е...и безопасно хи хи


цитирай
5. palette - Поздрав за стиха. Случайно попа...
11.09.2010 21:13
Поздрав за стиха.Случайно попаднах на профилът Ви.Понеже на снимката сте с Никола Манев.Моят съгражданин.Днес той отвори врати на новият си дом п село Партизанин за всички приятели.Чудесен дом е съградил.Преди 3 год.му посветих стихосбирка наречена ,,Палитра"ркоято беше моят дар за галерия Манев.И Вие пишете .Радвам се,че сте сред приятелите му!Лека вечер!
цитирай
6. alhimik1 - Здравейте, палетте:))
12.09.2010 13:41
Драго ми е...Яворо е любимият ми Поет...Адаша...Художник и Човек...щастлив съм че го познавам...дай боже да си видим очите в града на "водата която се не пие съдържа негасена!!! вар"...страсти и минало възрожденско...нищо не е забравено...защото всичко се повтаря.

e mail mi e nikolaaankov abv.bg o4akvam stihotworeniqta Vi

Радвам Ви се, колега!

Никола Анков

doktora hulite.net

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alhimik1
Категория: Поезия
Прочетен: 764255
Постинги: 273
Коментари: 1671
Гласове: 7831
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930