Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2021 09:39 - Играта на змията с аналога под дървото на греха
Автор: alhimik1 Категория: Поезия   
Прочетен: 296 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 08.05.2021 15:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
Мислено погалих ти лицето цъфтеше топло люляково синьо
и тъжно се усмихваха в небето Богородица и блудният и син
Аз бях далечен по-далечен и от най-далечната звезда
Бях в Рай на край Света измислен вечен и блажен
се излежавах под дървото на греха Без капка
срам без атом свян пилеех  дареното
от боговете и клонесто  дърво ми кимаше с глава
Осъзнах внезапно: че съм слят в Ин и Ян
че преди да дойдеш ти с змията си дала
вече ябълка, но не на мен
А аз бил дал съм, но не на теб реброто
И изгубих алхимичната магия Отровен убийствен чувствах се безроден
в една не истинска игра на мъж с жена Играта древна на змията
с аналога, която сочи непосилна за човека свобода
И затова сега ора с ръце земята и с гърбав пот
изплащам си греха На ум броя трохите си в ръката и преглъщам трудно
чуждата вина И плача гърча се в несвяст ора земята и с сълзи
напоявам и трева и черен гроб
Затова реших: не Ин не Ян
Не висящите градини на Семирамида
Не Тора не Библия не Еклесиаст
Ще бъда Семе на бягащото Време
И разкрепостил от раз Небето и Земята
реших на себе си да бъда Бог
И заваляха на паднали Ангели перата в тих дъжд от светлина  и капки грях  

Никола Анков, от брега...



Гласувай:
5


Вълнообразно


Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alhimik1
Категория: Поезия
Прочетен: 763188
Постинги: 273
Коментари: 1671
Гласове: 7831
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930