Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2017 07:20 - Една приказка за стария дявол и музите
Автор: alhimik1 Категория: Поезия   
Прочетен: 578 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
...взех шепа фантазия от извора на белоногата
и с пастел от интуиция си създадох понятие
представата за нещата от пещерата
от само себе си се подредиха
в имагинерните дъги на паметта ми
и се появи платното на живота ми
...икъдето преминаваха само сенките на хората
от външната страна на ъгъла гледаше дяволът
старият дявол –
не не бях го канил на гости
той сега се сърди на себе си
последният път дори забрави да почерпи
...и в едната ръка сложих палитрата с метафори
с другата взех четката от конски косми и символи
и те нарисувах:
по гола от голата маха
по изящна и от муза
по смела от амазонка
по ефирна и от Венерата на Б о т и ч е л и
...и подхвърлих ти идеята да търсиш поети
вдъхновение мое
понеже не вярвам на музи и дяволи
загасих тока и затворих ателието
и се върнах да си допия питието
в небесната кръчма
с Бог бяхме приятели - истински
нали Той ме създаде да му правя компания
и бях скрил картината в ретината на едното си око
другото ми око го беше взела една муза от миналото
а Дяволът си скубеше и брадата и опашката от яд разбира се



Гласувай:
8


Вълнообразно


Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alhimik1
Категория: Поезия
Прочетен: 758432
Постинги: 273
Коментари: 1671
Гласове: 7831
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031