Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.07.2015 14:05 - Старопланинец побелял
Автор: alhimik1 Категория: Поезия   
Прочетен: 1598 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
***
и старопланинец без време побелял
полегнах в клонест горски трон

сред тролове и елфи
пих лудо биле
дишах южен фьон
и после паднал на земята
бялото месо на жълти смоци ядох
пих кръвта на много млади костенурки
мислено танцувах с бели лебеди от север
и преплетен във изящните им шии
постилах със перата им за мен
прокрустовото ложе
на съдбата
* * *
попивах влага в плитките следи
след копита на подплашени кошути
и ѐструса на млад и тънконог сръндак
усещах с порите на старата си кожа
на сто салемски вещици магиите изучих
и дивак с диваците играх игри
по каменисти урви
предизвиквах и порои
и с падащите камъните бях камък
бях седем пъти под седемцветните дъги
на половината морета и на всички океани
загубих даже няколко ребра
и случваше се само онова което аз си пожелавах
* * *
в еротичните милувки
на синьочерните делфини
възбуждах мисълта си и бях жаден
заключвах със златно катинарче в ракла
Надежда Вяра и Любов
за да ме има Там
когато
image



Гласувай:
5


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alhimik1
Категория: Поезия
Прочетен: 758218
Постинги: 273
Коментари: 1671
Гласове: 7831
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031