Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.02.2012 00:31 - Ако решиш и си отидеш...
Автор: alhimik1 Категория: Поезия   
Прочетен: 5400 Коментари: 20 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Ако решиш и си отидеш
ще спре да се върти Земята.
Приливна вълна ще вдигне
хоризонти.
И ще разтрепери
и звездите, и Луната…


Тогава аз ще полудея...
Ще бъда Нострадамус.
Д-р Менсън. Д-р Равик.
Ще бъда онзи вечен казус
нерешен и от светците.
Тъмнината. Айсберг.
Скрит в подземията
на душите. Разпънатият
на Голгота. Музиката
от небето. Анданте состенуто
на Виоти. Цигулката
в ръцете на грозника, оня,
Николо Паганини.
Ще бъда рондо скерцо пицикато.
Ще бъда Бах. Фуга и Токата!
Ще бъда аз … Съдбата!
---
Но ти при мен отново Музо се завръщаш.
Във бяло. И с този танц паневритмичен
разкриваш и духа си, и изящното си тяло.
---
А аз умирам...бавно.
В своите несъвършенства.
Несъстоял се.
Неидеален.
И може би и неприличен.
От себе си измислен.
От другите различен...



Гласувай:
23


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. mt46 - Поздрав
12.02.2012 10:29
за силното стихо, приятелю!...
Многобройни са превъплъщенията на Поета...
цитирай
2. alhimik1 - Многобройни са... и радвам ти се, приятелю и Поете!
12.02.2012 10:58
mt46 написа:
за силното стихо, приятелю!...
Многобройни са превъплъщенията на Поета...


Здравей!!
цитирай
3. kleopatrasv - Не полудявай, Докторе. . а се бори за ...
12.02.2012 16:06
Не полудявай, Докторе..а се бори за нея!:)
цитирай
4. alhimik1 - О, не е оригинално...поетите са лесно раними, а не борбени, натури...
12.02.2012 16:32
kleopatrasv написа:
Не полудявай, Докторе..а се бори за нея!:)


а тук става дума за превъплощенията на лирическия, Клео...хех
цитирай
5. mariniki - Музата винаги се връща, и винаги в бяло, приятелю...
12.02.2012 16:38
този твой стих ми е от любимите...
с обич, Никола...
цитирай
6. alhimik1 - Да, мила приятелко...винаги се връща в бяло :)))
12.02.2012 18:47
mariniki написа:
този твой стих ми е от любимите...
с обич, Никола...


Радвам ти се, Магдалена...и аз с обич...знаеш
цитирай
7. chergligan - Поздрав от гората!
12.02.2012 18:58
Неидеален, но красив и оригинален е твоя поетичен дух, приятелю!
цитирай
8. анонимен - Както винаги си изумителен,Никос!!
12.02.2012 22:34
И тази твоя муза,облечена в бяло-
плаче душата,обливайки я изцяло:PP**

Сърдечни поздрави,приятелю!!
цитирай
9. 4aiotgluhar4e - Док, такъв пир за душата са впрег...
13.02.2012 00:38
Док, такъв пир за душата са впрегнатите ти в емоции думи! Sostenuto, аllegro, рresto... Почти не се сещам за друга поезия, която задължително да ми извиква музика. Не се бой! Коя муза би избягала от такава сгъстена до бяло любов!?!
http://youtu.be/ykKw756OXWQ
цитирай
10. alhimik1 - Благодаря ти, приятелю от гората, за добрата дума!
13.02.2012 10:12
chergligan написа:
Неидеален, но красив и оригинален е твоя поетичен дух, приятелю!


Приятелят ти от брега на морето!
цитирай
11. alhimik1 - Чай-че от глухарче...ти погали егото ми с невероятния си комента кипящ от нежност и доброта...
13.02.2012 10:16
4aiotgluhar4e написа:
Док, такъв пир за душата са впрегнатите ти в емоции думи! Sostenuto, аllegro, рresto... Почти не се сещам за друга поезия, която задължително да ми извиква музика. Не се бой! Коя муза би избягала от такава сгъстена до бяло любов!?!
http://youtu.be/ykKw756OXWQ


Трогнат съм...музика да си и ти, мило чай-че от глухарче...()
цитирай
12. alhimik1 - мъррр... ))))
13.02.2012 10:19
hloris написа:
И тази твоя муза,облечена в бяло-
плаче душата,обливайки я изцяло:PP**

Сърдечни поздрави,приятелю!!


Ех, лори....благодаря ти, приятелко! ()
цитирай
13. kalin8 - Поздравления, Док!
13.02.2012 21:04
Дръж се!!!
Май те е упоразила с този танц?!
Пий едно...Поразмисли...
Б.
цитирай
14. alhimik1 - ))))))))))))))) Ех ти, Борис...шегаджия такъв хех
13.02.2012 22:53
kalin8 написа:
Дръж се!!!
Май те е упоразила с този танц?!
Пий едно...Поразмисли...
Б.


Знаеш ли откога мисля по въпроса \))))))))))))
цитирай
15. deathmetalverses - Разтърсващи, прекрасни и живи стихове, Док!
15.02.2012 18:54
Поздрави и от мен, Здравко; Дължа ти голямо извинение, че не отговорих на доста твои коментари (отзиви), обаче... От проклетото бачкане с времето съм много зле; И затова програмирам за 10-15 дни напред предстоящите си публикации и те излизат автоматично на избраната дата; Държа да знаеш, че съм ги чел всички! Желая ти всичко най-добро от сърце, защото си готин човек - съдя по твоята поезия! (Иначе животът е гадост, или поне моят през последните 10 г., и може да превърне и най-добрия човек в звяр... ) А също най-сетне и повече слънце на всички във Варна, че от тези три седмици снеговалежи направо ми замръзна душата; мразя слънцето да служи само като украса... Лека вечер, приятелю!
цитирай
16. alhimik1 - Здравей, Здравко :) не се безпокой, знам че се бориш с живота (както и всичкихсродни нам души...) време на безвремие, приятелю благородник!!!
15.02.2012 19:14
deathmetalverses написа:
Поздрави и от мен, Здравко; Дължа ти голямо извинение, че не отговорих на доста твои коментари (отзиви), обаче... От проклетото бачкане с времето съм много зле; И затова програмирам за 10-15 дни напред предстоящите си публикации и те излизат автоматично на избраната дата; Държа да знаеш, че съм ги чел всички! Желая ти всичко най-добро от сърце, защото си готин човек - съдя по твоята поезия! (Иначе животът е гадост, или поне моят през последните 10 г., и може да превърне и най-добрия човек в звяр... ) А също най-сетне и повече слънце на всички във Варна, че от тези три седмици снеговалежи направо ми замръзна душата; мразя слънцето да служи само като украса... Лека вечер, приятелю!


Радв ме твоето присъствие тук...трогнат съм...а ти завиждам (в бяло хех) за ентусиазма и волята, само ти знаеш солко ти струват...радвам се че работиш...значи все още има хора които ценят интелигентността
Хе за Слънцето си прав))))...но така е решил Създателят, шест месеца украса шест месеца презареждане на матрицата. ;))
тези дни във Варна е слънчево, но ветровито и под нулата...но берекет веерсин хе както казват по нашите земи...знаеш, има и по-тежки чудеса;(
Имаш ли път към морето, заповядай :))) телефона на лични!
Никола
цитирай
17. monaliza121 - Ръкопляскам!!!
18.02.2012 23:45
А аз умирам...бавно.
В своите несъвършенства.
Несъстоял се.
Неидеален.
И може би и неприличен.
От себе си измислен.
От другите различен...

Нито веднъж безличен...

Продължавам да ръкопляскам...
Стихотворението ти е цяло представление.:))
цитирай
18. alhimik1 - Аз, от авансцената...поклон, любими зрителю! )))
19.02.2012 11:48
monaliza121 написа:
А аз умирам...бавно.
В своите несъвършенства.
Несъстоял се.
Неидеален.
И може би и неприличен.
От себе си измислен.
От другите различен...

Нито веднъж безличен...

Продължавам да ръкопляскам...
Стихотворението ти е цяло представление.:))


Благодаря ти, загадъчна моя Лиз!
Трогнат съм...ти погали его-то ми, мило момиче... ()
цитирай
19. magikaa - Мога да го чета непрестанно и всеки ...
23.02.2012 08:18
Мога да го чета непрестанно и всеки път да ми е като за пръв път...
Защо, Док?
цитирай
20. alhimik1 - Въпрос с неповишена трудност, магична... :))) и най-малко с два отговора хех
23.02.2012 10:24
magikaa написа:
Мога да го чета непрестанно и всеки път да ми е като за пръв път...
Защо, Док?


Явно, че ти е харесало това първо прочитане. ;))
Или пък нищо не се запомня, което пък не говори добре за мен.))))))
Изборът е твой, мило момиче...с остро перо. ;)
Радвам ти се че ми гостува с въпрос.
Никос
цитирай
21. alhimik1 - Zdravei, prijatelju...anonimen...prosti prostija...4ak sega vidjah(
19.02.2013 14:33
[quote=анонимен]И тази твоя муза,облечена в бяло-
плаче душата,обливайки я изцяло:PP**

Сърдечни поздрави,приятелю!![/quote

Blagodarja´´´´v bjalo... bez zavist heh

Dok)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alhimik1
Категория: Поезия
Прочетен: 763003
Постинги: 273
Коментари: 1671
Гласове: 7831
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930