Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2016 23:25 - @@@@@@@
Автор: alhimik1 Категория: Изкуство   
Прочетен: 575 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 И аз не знам защо но е хубаво...
image автор: doktora
Планински гърбици се извиват с усещането за къснопролетен дъжд. 
Илион отдавна е история написана от слепец. Сократ е изпил чашата безсмъртие, широкочелият философ е в изгнание. И никой нищо не знае.
Буйни, реките от върха пълноводно тичат надолу надолу, сгорещени 
и стремглави млади жребци подир пъргави кобилки пръхтят ли пръхтят. 
В изпаренията на бездънните рилски езера, духът на Беинса Дуно 

вдишва паневритмия, издишва бяла хармония. И жълторъждиво от нетърпение слънце срамежливо гали голи хребети, млади гори и росни поляни.
---
В широките океанските вълни сред плясък и солени пръски играят, гонят се, 
любят се красиво белите делфини. И ласките им топят ледовете. Дядо Фройд, старият евреин, замислено усмихнат ме гледа изучаващо...
и за един единствен миг Земята спира да се върти...и преди да се отървем от от нейното обсебващо привличане завалява онзи целебен дъжд от теменужки и сини лалета...
и всичко си идва по местата, контурите на нещата се избистрят и този озонен дъжд ражда анионите си, лекувайки с чакри милост.
---
И аз не знам защо...но е хубаво. И точно сега полегнал съм на хълбок в най-зелените ливади на въображението си, където два хоризонта и един отвесен свят неизменно притеглят изгърбените ми надежди. 
Където вглъбени в тишина светове поглъщат разкроените от мен звуци. 
А боговете от Олимп са смътен спомен, когато мислено рисувам една къдрава овца по Млечния път.
Там, където...където летят безсмъртни душите на вечните поети.

Никола Анков


Тагове:   olimp,   ilion,   mle4en pat,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alhimik1
Категория: Поезия
Прочетен: 763840
Постинги: 273
Коментари: 1671
Гласове: 7831
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930