Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2011 17:21 - Вечна Свята Истина Любов
Автор: alhimik1 Категория: Други   
Прочетен: 4034 Коментари: 18 Гласове:
30


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Мълчат през есента на Матев птиците.
Страховете Далчеви, са чиста илюзия.
Песните кървави
, на Пенчо Славейков,
са поредната мистерия в Лаго ди Комо.

и просто...прелюдия към черни години

Събирам се в кратката форма на думите.
В мислите, смислите сфери бяла магия.
После скривам в ревера само усмивката
по загадъчна от погледът на Мона Лиза.

 

в часовника златен на Дали я изливам

 

Отново Дирак препрочитам и да, обичам

непознатите уравнения и диви вселени.
Сякаш Айнщайн вдетинен се изплезвам.

Споря отричам, но слушам и възприемам.

о, Световете на другите те са различни

И Яворов срещнал е Мина, а Лора...преди

онези два изстрела...в полите на Витоша.

Не се плашете деца, някой ден наистина
Земята в спин ще люшне своето въртене.

и ще са самотни най пясъчните ни години

 

А кулите в Пиза ще срутват наклонените
си върху нас с векове измислени истини.
Ще сме в дъх на друиди. И в мисъл за Бог.
Всемирната печал ще закриля душите ни.

а буквата Литера ще е в Книга на Книгите

     Вечна Свята Истина Любов



 

 




Гласувай:
30



Спечели и ти от своя блог!
1. yotovava - Световете на другите те са различни...
10.08.2011 17:48
Но остава вечната, святатата...

Поздрави
Валя
цитирай
2. mt46 - Поздрав, Док, приятелю морски!
10.08.2011 17:56
Какво ли ще стане,
ако кулата в Пиза
се срути отгоре ни?...
Или ако Мона Лиза
ти намигне
на картината от прозореца?... :))
цитирай
3. smile999 - !
10.08.2011 18:44
!
цитирай
4. alhimik1 - Ззравей, Вале )))
10.08.2011 23:09
yotovava написа:
Но остава вечната, святатата...

Поздрави
Валя


вечнат и святата...
Никос
цитирай
5. alhimik1 - ЗДравей, приятелю от тепетата )))
10.08.2011 23:13
mt46 написа:
Какво ли ще стане,
ако кулата в Пиза
се срути отгоре ни?...
Или ако Мона Лиза
ти намигне
на картината от прозореца?... :))

Ако Тя намигне...ние, брат, падаме в киреча))))))))
Ей, някой ден дано си видим очите, бре г-н Тачков;)
Поздрави на половинката от дуета хе
Никос:)
цитирай
6. alhimik1 - Здравей, колега...;)
10.08.2011 23:15
smile999 написа:
!


!!!
1000
цитирай
7. chergligan - Харесва ми това, което казваш, п...
11.08.2011 21:06
Харесва ми това, което казваш, приятелю!
Поздрави!
цитирай
8. alhimik1 - Здравей, мила Валя...вярно е защото е вярно;)...за мен е чест, истина ти казвам...
12.08.2011 00:42
yotovava написа:
Но остава вечната, святатата...

Поздрави
Валя


Тя остава, друго няма...останалото е фюююююююююююююю хех
цитирай
9. alhimik1 - Радвам се че споделяш, Коста, приятелю...благодаря ти!
12.08.2011 00:44
chergligan написа:
Харесва ми това, което казваш, приятелю!
Поздрави!


Ех, и ловец съм и рибар съм...но отдавна беше, братче ))))))))
цитирай
10. alhimik1 - Ако някой се е засегнал;) ..........черпя сладолед с водка, малка )))))
12.08.2011 01:04
;) във Варна, сладкарница"Крамер", с/у Медицинският Университет...вечер, след 8 р.м. хех през есента, след курррорта )))))
Док:)
цитирай
11. henzelski - И от мен:
13.08.2011 15:39
Поздрави, Док!

Аз не съм се засегнал, но някой ден може и да намина Срещу Медицинския, все пак Варна ми е втория роден град... :))
цитирай
12. alhimik1 - )))))))))))))))) Зравей, Краси...тази фамилия, Едрев, ми е позната...от казармата ли, не знам
13.08.2011 18:24
henzelski написа:
Поздрави, Док!

Аз не съм се засегнал, но някой ден може и да намина Срещу Медицинския, все пак Варна ми е втория роден град... :))


Габрово...Рачо ковача, Васил Априлов... хех жена ми е от Велико Търново и има роднини там...скоро не сме ходили;( токущо идвам от блога ти...имаш едно добро)))))))

А ти, като наминеш към Варна, свиркай...ще пием по едно срещу Медицинския, живот и здраве хе 0887/ 398522
Никос
цитирай
13. henzelski - Позната ти е фамилията ми,
13.08.2011 22:25
може би защото родът ми по баща е от Варна!
Док, да не би да сме служили заедно, а? :))) Познавам само един Никос, но той си е от Габрово, както му личи по името! :))))) А ти ако си бил кашик в Грудово или в топографски и геодезистки групи из Добруджа, а може би да са ти кадрирали батальона в кашимерията и да си се озовал в Смядово химически заводи да строиш... :))) Неведоми са пътищата войнишки, приятелю Никос!
А помниш ли барчето на художниците във Варна от време оно? Ако да, нищо чудно там да сме се засичали в компанията на Емил Попгенчев, примерно, лека му пръст! Брат ми го държеше това барче някога...
цитирай
14. alhimik1 - ))))))))) да неведоми са пътищата божии, хензелский хе... служих в Ямбол, Звездец и Долен Чифлик...младджант Анков, АЗ! хехехе хе
14.08.2011 18:07
alhimik1 написа:
henzelski написа:
Поздрави, Док!

Аз не съм се засегнал, но някой ден може и да намина Срещу Медицинския, все пак Варна ми е втория роден град... :))


Габрово...Рачо ковача, Васил Априлов... хех жена ми е от Велико Търново и има роднини там...скоро не сме ходили;( токущо идвам от блога ти...имаш едно добро)))))))

А ти, като наминеш към Варна, свиркай...ще пием по едно срещу Медицинския, живот и здраве хе 0887/ 398522
Никос

в барчето на художниците мина част от младостта ми...работех в театър, после следването и дори през лекарскитеси години...помня барманите Павката, Ристю Ботев от махлата ми, аз живея под Градския чосовник, Оги Цеков...бог да го прости и Сашо Андреев...художниците Венци, двамата петьовци, Жоро, доайенът Ачо, Петьо железният, Стенли и....хех нямат край;), писателите и т.н., братче
Емил Иванов, поетът и естетът почина преди година...вечна му памят, познавачът на символистите в България от миналия век...
Сега вече и писателското и художническо местенца, за бохеми и сродни души, гги затвориха...останаха само ателиетата, необитаеми...и къщичката на Сдружението на писателите, където отвременавреме се събираме да си четем измишльотиниите хе хе хе е, и да пийнем по едно две;))
цитирай
15. compassion - Хей, Док
15.08.2011 12:16
ами аз да дойда ли, когато дойда
(по тези земи)?
Поздрав за хубавия стих!
цитирай
16. alhimik1 - Мила компасион :) Просто е задължително да си видим очите хех когато...
15.08.2011 15:45
compassion написа:
ами аз да дойда ли, когато дойда
(по тези земи)?
Поздрав за хубавия стих!


се появиш по тези северни брегове на морето което е любов. )))
Трябва да носиш книгата си...а аз ще почерпя...с/у Медицинския университет има квалитетна сладкарница -"Крамер"!
А телефона ми е на твое разположение, след 19 р.м. хе хе
Док
цитирай
17. monaliza121 - Ех, защо не съм поет, поет като...
17.08.2011 13:22
За да допиша...
Може и още, Ники, за любовта, винаги може и още...
Привет!:))
цитирай
18. alhimik1 - Пишурката хех наистина, мила Тинка...
17.08.2011 19:21
monaliza121 написа:
За да допиша...
Може и още, Ники, за любовта, винаги може и още...
Привет!:))


а за любовта бих дал и свободата си :)))

Приети привети и ответи съответни))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alhimik1
Категория: Поезия
Прочетен: 758583
Постинги: 273
Коментари: 1671
Гласове: 7831
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031