Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2010 17:57 - И тогава заваля онзи жълт пясъчен дъжд
Автор: alhimik1 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1212 Коментари: 2 Гласове:
7

Последна промяна: 21.04.2010 18:18


Реших се, и те затворих в невероятните дъги на паметта си, мила моя любов, да ми светиш  най-вече с отсъствието си. И отместил с ръце тишината те запратих в късните сенки на лилавото време да пиеш светлина от презряло грозде дълго тъпкано с нозе от мургава жена.

----

Когато ти обърна към мен клоните на дървото си, пред моя прозорец се разлюляха  изящните извивки на плътта ти, усмивката ти на същинска изкусителка поиска невъзможното от едно дете. И тогава заваля онзи незабравим жълт пясъчен дъжд, примесен с уханието на средиземноморска пиния, силно арабско кафе и меко утринно маракаибу. Морето се разсъни, мързеливо протегна ръце и се опита да ни дръпне пясъка изпод краката. Отворих очите си и видях как сънят ми, утринна омара източно вълшебство и северно сияние в едно, се изпари бавно в облачета бяла пара. Славей, държан в златна клетка, за-трели високовисоко, трепетно и сладостно. И долових вибрации в слабините си, аз, самотният разгонен самец, наказан вечно да търси своята женска.

----

Хей ти, приказно момиче от мокрите детски сънища. Хей ти, знойна баядерка на съня ми от момчешките години, аз още дочувам твоето
„я хабиби”, долавям с ноздрите си мирис на средиземноморска мирта
в смолистите ти коси. И виждам
как през синкавия дим от финикови свещи се отразяват сенките ни по стените на пещерата. Как медният звук на шарено дайре от кокосов орех се впива хищно в сетивата ми, как плавните и сладострастни полюшквания на предизвестена плътска наслада ме правят безтелесен. Как идеше ти, огнено властна и безотказно решителна. И с горещия си дъх на страстна жрица на любовта решена на всичко да ме имаш завинаги.

И  ето  Е г о - то на детските ми илюзии се разпръсна на хиляди и хиляди цветни стъкълца. Калейдоскопът, калейдоскопът на безгрижното ми и очарователно глупаво детство не съществуваше вече…

Тихо се плискат вълна след вълна. Безлични еднояйчни морски близнаци не знаещи нищо един за друг. Останал сам на брега на световния океан. И попил следите на пясъчните ми страхове, споменът, белият спомен на младостта ми, се отдръпваше бавно в тъмните остриета на ненаситните зеници на Времето.

 

 

 




Тагове:   мирта,   славей,   дайре,   маракуя,


Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. alhimik1 - а бе, хубаво пишеш докторе хи хи
21.06.2010 12:25
ама никой не го чете това еротичнопоетично есе, е...;)
цитирай
2. alhimik1 - но са гласували 7, малко ли е, братче хи хи
25.06.2010 11:30
:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alhimik1
Категория: Поезия
Прочетен: 763300
Постинги: 273
Коментари: 1671
Гласове: 7831
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930