Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2015 00:11 - Въжеиграчът
Автор: alhimik1 Категория: Поезия   
Прочетен: 2036 Коментари: 2 Гласове:
8



Ще се спусна мокър по дъжда. И с шапката на въжеиграч

ще съм мъжът с лъвското сърце и кучешка опашка.

Мокър и горещ ще вляза в теб и с тласък през… 

ще разтворя влажните ти светове

за жадуваните ласки.

Ще стопя  омраза, завист и лъжи!

 

И треснати от гръм и мълния ще са атлантите,

че аз, въжеиграчът, за теб крепя  З е м я т а

(онази, синята, с многото вода и самотни континенти).

И само с лудостта свещена на поет и мъж.

 

Нали ти казвах, мила, нали ти казвах…

И само по дъжда на желаните копнежи.

Любов ще свети, а след това и нежност.

... 

И тогава тъмноликите мъже от кораба на Ной

ще се разбягат. И никой няма да усети как

ще хвърля шапката си на въжеиграч.


И леко ще се заизкачвам по дъжда, по който
всъщност слязох…з
а да те спася  
л ю б о в  м о я   от себе си.



Тагове:   Ной,   Земята,   въжеиграч,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. hloris - Привет,Никос! :)
20.09.2015 22:02
Знаеш колко обичам твоя уникален,топъл изказ...не те лаская в никакъв случай...
Пиши по-често,защото...липсваш...липсваш ми на мен!

Издаде ли стихосбирка вече?!
Защото аз бих искала да притежавам нещо от теб с твоя автограф!
Поздрави от гръмотевична София! :)
цитирай
2. alhimik1 - Здравей, Лори, мила! С този ФБ забравям да влизам и в хулите.нет (там съм доктора )
21.09.2015 13:02
hloris написа:
Знаеш колко обичам твоя уникален,топъл изказ...не те лаская в никакъв случай...
Пиши по-често,защото...липсваш...липсваш ми на мен!

Издаде ли стихосбирка вече?!
Защото аз бих искала да притежавам нещо от теб с твоя автограф!
Поздрави от гръмотевична София! :)


Издадох втора, първата се изчерпа бързо, което ме зарадва, е тиража не беше голям...втората я имаш, обезателно, ако имаш път към Варна - 0877 398 522; ако не, на лични ми пиши адреса си, или ако искаш да се намерим въ фейса Nikola Ankov хах там съм маниакален поетизиран фейсбукник )))))
Дано отмине тази гръмотевична буря, аз в момента съм в Германия, но тези дни мисля да се прибирам. Светло да ти е в душата, мило Лори!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alhimik1
Категория: Поезия
Прочетен: 763071
Постинги: 273
Коментари: 1671
Гласове: 7831
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930