Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.03.2013 18:22 - Добро и Зло
Автор: alhimik1 Категория: Поезия   
Прочетен: 4766 Коментари: 12 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
От всякъде
у мен се впиват
запалените им стрели
И змийските зъби ме стрелят със отрова
А аз умирам за да се родя отново

От себе си
не мога да избягам
Неуместно е сега дори
във кладите им да изгарям
Да възкръсвам из под пепелта
Да бъда сини рози виолетови лалета
Да бъда все във зона на неслучилите се неща
Да бъда бяла риза на осъден пред огнедишащи дула
Да бъда ешафод с глава търкулнала се след отсичането
Да бъда квадратурата поне на два три кръга
---
След като съм бил роден в озона
и само след дъжда
След като съм бил и жертвата изгонена от Рая
Реших се и прекрачих
и въплътих Идея
за
Добро
-------
Моля ви кажете как
Сега
да разгадая
алхимичната от бялата магия
и да разпозная
Зло

Никос Варналис,
от брега...


Тагове:   жертва,   идея,   ешафод,   квадратура,


Гласувай:
21


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. neprosvet - Моля ви кажете как
12.03.2013 18:30
Аз се доверявам на сърцето!
То не мисли...просто чувства!
Много ми хареса!
Поздрави!:)
цитирай
2. nicodima - Здравей от подножието на Планината!
13.03.2013 09:58
Доброто е антипод и отрицание на Злото. След като си се въплътил в идеята за Добро, Злото се оттласква само от тебе, няма нужда от разпознаване!

Размирни дни, нали?...
цитирай
3. makont - Напълно подкрепям Никодима!
13.03.2013 15:31
Има ли бяла магия, самата дума магия е мистична, нещо направено насила срещу друг, дори и добро да е? Харесва ми значението на думата магия в другия и смисъл: "Магията на поезията, на звуците, на любовта...." - там ще да е бялата. Усмивки!
цитирай
4. alhimik1 - Да, непросвет, да! Вътрешният ни глас ни води..."))
13.03.2013 18:01
neprosvet написа:
Аз се доверявам на сърцето!
То не мисли...просто чувства!
Много ми хареса!
Поздрави!:)


Здравей и хубава вечер!
цитирай
5. alhimik1 - Напълно си права, мила колега! Добре си ми дошла на гости. Наздраве!
13.03.2013 18:03
nicodima написа:
Доброто е антипод и отрицание на Злото. След като си се въплътил в идеята за Добро, Злото се оттласква само от тебе, няма нужда от разпознаване!

Размирни дни, нали?...


Времето препуска, мдаа...
цитирай
6. alhimik1 - Да, Маконт, там е заровено кучето!
13.03.2013 18:05
makont написа:
Има ли бяла магия, самата дума магия е мистична, нещо направено насила срещу друг, дори и добро да е? Харесва ми значението на думата магия в другия и смисъл: "Магията на поезията, на звуците, на любовта...." - там ще да е бялата. Усмивки!


Бялата магия е нашият щит срещу лошите очи на лоши хора...
Хубава вечер и наздраве!
цитирай
7. mariniki - злото не може да те докосне...
13.03.2013 21:36
защото си изтъкан от доброта, поете...
прегръщам те, с обич... от брега
на реката..
цитирай
8. alhimik1 - мариники-му...трогнат съм, мила
13.03.2013 23:00
mariniki написа:
защото си изтъкан от доброта, поете...
прегръщам те, с обич... от брега
на реката..


знаеш...с обич...от другият бряг ()
цитирай
9. etyna - Човек
19.03.2013 15:20
предполага, пренася на другите и това, което е той самия. Как да разпознаеш злото, след като не го носиш...
Поздрави за великолепния стих!
цитирай
10. alhimik1 - тина, изключително ценен за ме н коментар...трогнат!
19.03.2013 16:52
etyna написа:
предполага, пренася на другите и това, което е той самия. Как да разпознаеш злото, след като не го носиш...
Поздрави за великолепния стих!


Не е маловажно и това, мила, че има кой да усети великолепието, нали... и независимо от това откъде се излъчва то.
Светли дни пред теб!
Док:))
цитирай
11. faktifakti - най - страшният ешафот е личният.
19.03.2013 20:24
през него човек преминава многократно и преживява многократно самоотсичането на душата си. после като птици - феникси се възраждаме. много силен и дълбок стих.
цитирай
12. alhimik1 - Извинявай, сега ми излиза коментара ти...има нещо гнило в тойзи блог, но нали ни е дом, мълчим...
23.03.2013 18:39
faktifakti написа:
през него човек преминава многократно и преживява многократно самоотсичането на душата си. после като птици - феникси се възраждаме. много силен и дълбок стих.


Благодаря ти за стойностния и честен отклик на моите писания...радвам ти се, и нека се възраждаме...прелаждаме.
Душите ни, на духовни хора, го заслужават!
Да бъде!
Док:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alhimik1
Категория: Поезия
Прочетен: 758246
Постинги: 273
Коментари: 1671
Гласове: 7831
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031