Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2012 17:57 - И тогава заваля онзи жълт и горещ пясъчен дъжд до ослепяване
Автор: alhimik1 Категория: Изкуство   
Прочетен: 7464 Коментари: 20 Гласове:
22


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Реших се... и те затворих в невероятните дъги на паметта си мила моя любов...
за да ми светиш най-вече с отсъствието си. И отместил с ръце тишината аз те запратих в късните сенки на лилавото време да пиеш светлината на презряло грозде дълго тъпкано с нозе от мургава жена. И когато ти обърна към мен клоните на дървото си и пред моя прозорец се разлюляха изящните извивки на плътта ти, аз онемях в усмивката ти на изкусителка, поискала невъзможното от мен, едно дете.
И тогава заваля онзи незабравим жълт пясъчен дъжд, примесен с уханието на средиземноморска пиния, силно арабско кафе и леко утринно маракаибу. Морето се разсъни, мързеливо протегна ръце и се опита да ни дръпне пясъка изпод краката. Отворих очите си и видях как сънят ми утринна омара, източно вълшебство и северно сияние в едно, се изпари бавно в облачета бяла пара. Славей държан в златна клетка затрели високо-високо, трепетно и сладостно.
И доловил онези вибрации в слабините си, аз, самотният разгонен самец, наказан вечно да търси своята женска...заплаках от болка по теб.
----
Хей ти, приказно момиче от мокрите ми детски сънища. Ти, знойна баядерка на юнгферските ми мечти от дивите години, знаеш ли, аз още дочувам твоето горещо „я хабиби”, долавям с ноздри мириса на средиземноморска мирта в смолистите ти коси, там, на екзотичния остров Капри...и виждам как през синкавия дим на финикови свещи се отразяват сенките ни по стените на пещерата. Как медния звук на шарено дайре от кокосов орех се впива хищно в сетивата ми, как плавните и сладострастни полюшквания на предизвестена плътска наслада ме правят безтелесен... и как идеше, ти, огнено властна и безотказно решителна. И с горещия си дъх на страстна жрица на любовта решена на всичко, за да ме имаш завинаги.
Още помня как Его-то на детските ми илюзии се разпръсна на хиляди и хиляди цветни стъкълца. Калейдоскопът, да, калейдоскопът на безгрижното ми и очарователно глупаво мое детство не съществуваше вече…
---
Тихо се плискат вълна след вълна вълна след вълна, безлични еднояйчни близнаци, идващи и си отиващи идващи и си отиващи, невидими един за друг.
Бях сам на брега на световният Океан. Попил следите на пясъчните ми страхове, споменът, белият спомен на моето детство, се отдръпваше бавно убоден от
тъмните остриета на ненаситните зеници на Миналото.

Никола Анков
от брега...




Гласувай:
22


Вълнообразно


Спечели и ти от своя блог!
1. yotovava - Хубаво :)
09.08.2012 18:44
И тогава заваля онзи незабравим жълт пясъчен дъжд, примесен с уханието на средиземноморска пиния, силно арабско кафе и леко утринно маракаибу
цитирай
2. alhimik1 - Радвам ти се, Вале...
09.08.2012 23:55
yotovava написа:
И тогава заваля онзи незабравим жълт пясъчен дъжд, примесен с уханието на средиземноморска пиния, силно арабско кафе и леко утринно маракаибу

п.п.
...маракаибу, освен пристанище във Венецуела...е и утринен брийз в Мароко...имах щастието да го почувствам...навремето...преди сто години хех
цитирай
3. blagovestie - Да, от брега на Настоящето...
10.08.2012 10:04
което калейдоскопично подрежда всички стъкълца и песъчинки и пресъздава не просто нови картини, а нови светове

Поздрави, Док!
Ще запомня твоите благоуханни мостчета на паметта, добре си ги изрисувал и съхранил :))
цитирай
4. анонимен - !!
10.08.2012 10:51
Бездумна съм,Никос!
Божествено потапяне в"онзи жълт и горещ пясъчен дъжд до ослепяване".
Думите при теб са восък,от който извайваш смайващи,невероятни пътувания
до дъното на самата душа!
Искрено ти се възхищавам!
цитирай
5. monaliza121 - Привет, Док!
10.08.2012 18:00
Екзотично, композирано по Бунюеловски.:))
цитирай
6. alhimik1 - Безумен съм и аз, Лорис...от коментара ти!
10.08.2012 23:43
hloris написа:
Бездумна съм,Никос!
Божествено потапяне в"онзи жълт и горещ пясъчен дъжд до ослепяване".
Думите при теб са восък,от който извайваш смайващи,невероятни пътувания
до дъното на самата душа!
Искрено ти се възхищавам!

Благодаря ти, мило дете!
Док:)

цитирай
7. alhimik1 - Калейдоскопът на моето детство, благовестие...ти си благата вест за мен, мила!
10.08.2012 23:45
blagovestie написа:
което калейдоскопично подрежда всички стъкълца и песъчинки и пресъздава не просто нови картини, а нови светове

Поздрави, Док!
Ще запомня твоите благоуханни мостчета на паметта, добре си ги изрисувал и съхранил :))


Благодаря ти за добрите думи, благовестие...
цитирай
8. alhimik1 - Здравей, Мона Лиза, загадъчна моя...
10.08.2012 23:49
monaliza121 написа:
Екзотично, композирано по Бунюеловски.:))


Бунюел...ти ме ласкаеш...и ми е драго, да знаеш!
Док:)))
цитирай
9. kleopatrasv - Мисълта ти те е пренесла насън от ...
11.08.2012 00:38
Мисълта ти те е пренесла насън от тука
и те е настанила отново в онази най-хубавата ти мечта....
вярвам- ти бродиш по брега не от скука
а защото звъннали са в сърцето хиляди стъкла....

Решавай се :))
цитирай
10. alhimik1 - ...отдавна съм недорешено судоку, Светле хе
12.08.2012 00:24
kleopatrasv написа:
Мисълта ти те е пренесла насън от тука
и те е настанила отново в онази най-хубавата ти мечта....
вярвам- ти бродиш по брега не от скука
а защото звъннали са в сърцето хиляди стъкла....

Решавай се :))


Бродя само в мислите си, мила Клеопатра...понякога и по брега;)
Д-р Марк Антоний:))
цитирай
11. palette - На сън, на яве в мисли и мечти, люб...
12.08.2012 10:15
На сън,на яве в мисли и мечти,любовта все с нас върви!Споделена или не,тя дава ни криле!Идвай обич,с нас върви,нека всеки да лети!
цитирай
12. alhimik1 - Нека, нека всеки да лети на крилете на любовта...
12.08.2012 13:32
palette написа:
На сън,на яве в мисли и мечти,любовта все с нас върви!Споделена или не,тя дава ни криле!Идвай обич,с нас върви,нека всеки да лети!


...защото секса е ефимерен и лъжовен плен за телата...любовта е за душите, палетте, разбрала си вече, знам.
Благодаря ти за топлите стихове, мило момиче!
Док:)))
цитирай
13. pevetsa - Горещо, страстно, и в същото време ...
13.08.2012 14:51
Горещо, страстно, и в същото време толкова мило ... :)
ОБИЧАЙ ДОК, И БЪДИ ОБИЧАН!
цитирай
14. alhimik1 - Благодаря ти ти, ПЕВЕЦО! Това е най-великото щастие...
13.08.2012 18:54
pevetsa написа:
Горещо, страстно, и в същото време толкова мило ... :)
ОБИЧАЙ ДОК, И БЪДИ ОБИЧАН!


Нека състраданието и милосърдието твое надарят душата ти с безсмъртие!
Док:)

цитирай
15. mariniki - излязло от тихото, съкровеното лилаво на душата...
14.08.2012 15:28
прекрасно е, Никола... и лирично красиво като милувка...
сърдечен поздрав за теб... знаеш...
с обич..
цитирай
16. alhimik1 - Здравей, мила...драго ми е че си тук Магдалена...тези милувки се помнят цял живот
14.08.2012 19:42
mariniki написа:
прекрасно е, Никола... и лирично красиво като милувка...
сърдечен поздрав за теб... знаеш...
с обич..


О знам, мило дете...с обич и мисъл за теб

цитирай
17. slavimirgenchev1953 - Миналото ни кара
21.08.2012 07:52
да стоим будни.
цитирай
18. alhimik1 - Да стоим будни, като фаровете...
21.08.2012 17:35
slavimirgenchev1953 написа:
да стоим будни.


осветяващи миналото ни.
цитирай
19. raiavid - Това е другото ти амплоа!
03.10.2012 14:59
А аз се потапям с теб в пясъците и ще се удавя нейде във вълните на бурното ти неспокойно море. Без кафе!
цитирай
20. alhimik1 - :-)))
04.10.2012 16:24
raiavid написа:
А аз се потапям с теб в пясъците и ще се удавя нейде във вълните на бурното ти неспокойно море. Без кафе!


Амплоа...хубава дума, театрална. А кафе без кофеин не е кафе, както и секс без любов не е любов.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: alhimik1
Категория: Поезия
Прочетен: 764180
Постинги: 273
Коментари: 1671
Гласове: 7831
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930